Διοικητικός & Οικονομικός Απολογισμός ΔΣ Νοέμβριος 2016

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες

            Η απολογιστική συνέλευση του ΔΣ του Συλλόγου μας για τη διετία 2015 & 2016 πραγματοποιείται και πάλι εντός μίας αποπνικτικής ιστορικής και κοινωνικής συγκυρίας, κατά την οποία συνεχίζεται από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ το «εθνοσωτήριο» έργο των πολιτικών προκατόχων της (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΔΗΜΑΡ, Παπαδήμου κ.α.) αν και με την «προβιά» της «πρώτης φοράς αριστερά» χωρίς γραβάτες και Samsonite, αλλά με ανοιχτά πουκάμισα και εκδρομικά σακίδια.

Η ολοένα και πιο κυνική και φιλελεύθερη πολιτική πρακτική των συγκυβερνώντων   κομμάτων,  υπαγορευόμενη από το φόβο απώλειας της εξουσίας, έχει ως αποτέλεσμα το ροκάνισμα του πολιτικού χρόνου και των αντοχών μας. Η κυβέρνηση, με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα όπως αυτό των τηλεοπτικών αδειών, των σχέσεων Κράτους- Εκκλησίας, του Ανασχηματισμού, περί άλλα τυρβάζει, την ίδια ώρα που αναβάλλει να πάρει θέση και γενναίες πολιτικές αποφάσεις για τα πραγματικά προβλήματα που ταλανίζουν τον τόπο: μείωση μισθών και συντάξεων, κόκκινα δάνεια, υπερχρεωμένα νοικοκυριά, ΕΝΦΙΑ, απόλυτη αποσύνθεση των υπηρεσιών δημόσιας υγείας, άρση εργασιακών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων.

 

Εν τω μεταξύ, οι «σωτήριες δόσεις» δίνονται … με δόσεις, ενώ η ελληνική οικονομία και τα παραγωγικά αποθέματα της χώρας στραγγαλίζονται και η ελληνική κοινωνία πεθαίνει αργά και βασανιστικά. Αισθανόμαστε ανεπιθύμητοι  στον τόπο μας, «δουλοπάροικοι», που δουλεύουμε –όσοι έχουμε αυτή την τύχη-μόνο και μόνο για να πληρώνουμε μετά βίας κάποιες από τις υποχρεώσεις μας, χωρίς προοπτική για καλύτερες μέρες. Οι νέοι μας αναζητούν μαζικά πια την τύχη τους έξω από την Ελλάδα ως μετανάστες, την ίδια ώρα που η  πιο σκληρή εκδοχή της παγκοσμιοποίησης προκάλεσε ένα πρωτοφανές ιστορικά κύμα αλλοδαπών προσφύγων, που ευελπιστούν να βρουν στη χώρα μας τη σωτηρία από τη θηριωδία των περιφερειακών πολέμων.

Βρισκόμαστε σε μια εποχή που η παγκόσμια άρχουσα τάξη επιστρέφει με την απροκάλυπτη διάθεση της «παλινόρθωσης του απολυταρχικού καθεστώτος»: σημαίες, λαοί, δικαιώματα, ανθρωπιά ισοπεδώνονται από τον οδοστρωτήρα των απρόσωπων συμφερόντων τους. Και ο οικονομικός στραγγαλισμός παρουσιάζεται ως «δημοσιονομική πειθαρχία», ο πολιτισμικός αποχρωματισμός ως «διακίνηση αγαθών και προσώπων», η αναστολή-κατάργηση αυτονόητων δικαιωμάτων ως «μεταρρύθμιση», ο αμοραλισμός ως «ελευθερία».

Όλα αυτά, όσον αφορά σε εμάς, τους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα, στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, έχουν την εξής έκφραση: συνέχιση της εφαρμογής μίας ακραίας και βάρβαρης νεοφιλελεύθερης πολιτικής, που:

  • συρρικνώνει αποδοχές δίνοντας με το ένα χέρι ψίχουλα και αρπάζοντας με το άλλο καρβέλια,
  • διαλύει το κοινωνικό κράτος των αξιοπρεπών ορίων συνταξιοδότησης, της καλυπτόμενης περίθαλψης, των-έστω-επαρκών συντάξεων, με τη διαρκή και ανοιχτή αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, την άρνηση κάλυψης εξόδων ιατρικής και φαρμακευτικής δαπάνης, τη διαρκή μείωση των συντάξιμων αποδοχών,
  • απεργάζεται την αποψίλωση από ανθρώπινο δυναμικό των υπηρεσιών με την εφαρμογή εργαλείων διακυβέρνησης όπως:
  1. Η τροποποίηση των οργανισμών των Υπουργείων
  2. Η κινητικότητα των υπαλλήλων μεταξύ Υπουργείων και Υπηρεσιών

με τον  καθορισμό στόχων ανά …. Υπάλληλο (!) και την προσωπική ευθύνη επίτευξής τους.

Κι ενώ η διοικητική μεταρρύθμιση δεν είναι αφ’ εαυτής εξοβελιστέα, ο τρόπος και ο λόγος για τον οποίο συντελείται, όπως συντελούνται και οι λοιπές κοινωνικοοικονομικές διεργασίες, είναι τουλάχιστον ύποπτος! Δείχνει να προτάσσει την πολιτική επιβίωση και μακροβιότητα της «πρόθυμης» να εξυπηρετήσει τα γερμανικά συμφέροντα συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που γι’ αυτό της τον στόχο επιχειρεί να εξασφαλίσει τη βασισμένη στον φόβο υποστήριξη συγκεκριμένων κοινωνικών στρωμάτων, τα οποία έστω και με μισή καρδιά επιλέγουν το «μη χείρον»-όπως αυτοί το κρίνουν-ως «βέλτιστον».

Από τον «μαύρο» Ιούλιο 2015 και εξής, ο Σύλλογος προσπάθησε να επεξεργαστεί τα νέα δεδομένα, και να αναδιατάξει την στάση του προς την κυβέρνηση, η οποία υποθήκευσε το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας.

Αμέσως παρακάτω παρατίθενται ανά θέμα οι ενέργειες του Δ.Σ., κατά τη διετία 2015 και 2016.

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Από τα τέλη Αυγούστου 2014 -ερήμην του προσωπικού- τέθηκε σε εφαρμογή ένα Π.Δ. Οργανισμού, το οποίο διέπεται από τη λογική «τακτοποίησης» του πολιτικού προσωπικού, με διεύρυνση του αριθμού των θέσεων Γενικών Γραμματέων και Ειδικού Γραμματέα. Στη λειτουργία του διαπιστώθηκε –δυστυχώς- σύγχυση αρμοδιοτήτων και αντικειμένων.

Από τον Φεβρουάριο 2016 και εξής κληθήκαμε ως Σύλλογος, μαζί με 35 στελέχη του Υπουργείου, να καταθέσουμε απόψεις επί του κυοφορούμενου Οργανισμού του ΥΠ.Π.Ε.Θ., ο οποίος, όπως και των άλλων Υπουργείων, αποτελεί κυβερνητική υποχρέωση που απορρέει από το τρίτο μνημόνιο.

Κι ενώ χαιρετίσαμε την πρωτοβουλία του Γενικού Γραμματέα ΥΠ.Π.Ε.Θ. ως δείγμα συμμετοχικότητας και δημοκρατικότητας, από τον Απρίλιο και μετά η σχετική επιτροπή δεν ξανασυνεδρίασε.

Τον Σεπτέμβριο, απλώς, συναντηθήκαμε με τον Δ/ντή της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, μέλος μιας ολιγομελούς ομάδας εργασίας μεταξύ ΥΠ.Π.Ε.Θ. και ΕΚΔΔΑ, ο οποίος κατέγραψε τις προτεραιότητές μας. Σήμερα, δύο μήνες μετά, δεν γνωρίζουμε αν στα τελευταία στάδια επεξεργασίας του σχετικού σχεδίου οι θέσεις μας ελήφθησαν υπόψη, αφού δεν έχουμε πρόσβαση ούτε στο τελικώς προτεινόμενο κείμενο, ούτε τους άξονές του.

Για μία φορά ακόμη, δηλαδή, ζούμε ό,τι και στην εποχή Αρβανιτόπουλου: πέπλο σκότους και μυστηρίου καλύπτει κάτι που καθορίζει επαγγελματικά τις ζωές μας.

Αιχμή του δόρατος του Συλλόγου μας και «αιτία πολέμου» αποτελεί για μας η πρόθεση συγχώνευσης σε ΚΟΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ των υπαλλήλων που εργάζονται στην Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας,  με εκείνους των περιφερειακών υπηρεσιών, οι οποίες, μέχρι στιγμής, κακώς, δεν έχουν οργανισμό. Το ενδεχόμενο μιας τέτοιας τροποποίησης του Οργανισμού ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΣΘΕΝΑΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ, δεδομένων των παράπλευρων συνεπειών που θα επιφέρει: μετακινήσεις προσωπικού (μεταθέσεις, αποσπάσεις) μη αρεστού στην εκάστοτε πολιτική εξουσία!

ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Οι τοποθετήσεις ως προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων του Υπουργείου έντεκα εκπαιδευτικών, καθώς και το γεγονός ότι (όπως και σε όλο το υπόλοιπο Δημόσιο) δεν τηρήθηκαν οι προϋποθέσεις που έθετε ο νόμος ως προς  τις τοποθετήσεις Προϊσταμένων, αποτελεί σοβαρότατο πρόβλημα. Αυτονόητο είναι ότι δεν στρεφόμαστε εναντίον των προσώπων των τοποθετηθέντων ως Προϊσταμένων, αλλά εναντίον της λογικής και της πρακτικής η οποία ανατρέπει εκ προοιμίου την όλη προσπάθεια για τον περιβόητο εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης, αφού επαναλαμβάνει τακτικές του πολύ πρόσφατου αλλά και του απώτερου παρελθόντος, τα οποία, άλλωστε, στιγματίζονται ως βασική πηγή της κακοδαιμονίας και της σοβούσας κρίσης του κράτους, της κοινωνίας και της πατρίδας μας.

Για το θέμα αυτό, το ΔΣ προσέφυγε, μέσω της Ομοσπονδίας, το Νοέμβριο 2014 στα διοικητικά δικαστήρια. Ωστόσο, εν αναμονή της απόφασης από αυτά, η νυν πολιτική ηγεσία (σε θέμα που αναδείχθηκε στην έκτακτη ΓΣ της 23/10/2015 και στη τρίωρη στάση εργασίας της 03/11/2015) αποσκοπώντας στην αναδρομική κάλυψη της παρανομίας και τη διαιώνισή της, με τροπολογία νόμου προέβλεψε ότι οι εν λόγω θέσεις μπορούν να καλύπτονται και από εκπαιδευτικούς-αρεστούς σε αυτήν.

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Εμείς πιστεύαμε και πιστεύουμε ότι οι οργανικές αλλαγές μπορούν να αφορούν στην αναδιάρθρωση των οργανικών μονάδων του Υπουργείου μας με γνώμονα τη βέλτιστη διαχείριση του κοινωνικού χρέους μας, δηλαδή της εξυπηρέτησης των πάγιων και αναδυόμενων αναγκών του Έλληνα πολίτη, εκπαιδευτικού, μαθητή και φοιτητή. Οι οργανικές αλλαγές σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να οδηγούν στην κατάργηση οργανικών θέσεων (=διαθεσιμότητα) ή την πρόταξη του κριτηρίου της εξοικονόμησης πόρων μέσα από την ανορθολογική συγχώνευση πολυπρόσωπων οργανικών δομών σε εξ ορισμού μη διαχειρίσιμες οργανικές μονάδες.

  1. Πρώτα από όλα στέκει ως αδιαπραγμάτευτη αρχή η κατοχύρωση των θέσεων εργασίας των υπαλλήλων του Υπουργείου.
  2. Δεύτερον, καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, έστω την ύστατη στιγμή, να λάβει υπόψη της τις θέσεις του Συλλόγου, ώστε ο νέος Οργανισμός να μην συγχωνεύει Κεντρικές Υπηρεσίες με Περιφερειακές, πράγμα που, εάν τελικά υιοθετηθεί, θα μας ωθήσει σε μαζικές δυναμικές κινητοποιήσεις.
  3. Τρίτον, καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να καταργήσει τις νομοθετικές αλλοιώσεις του Οργανισμού, που αφορούν στην κάλυψη θέσεων προϊσταμένων και από εκπαιδευτικούς.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ν. 4250/2014 και ν. 4281/2014)

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Κατόπιν σχετικής απόφασης του συλλόγου, που ελήφθη στις 7 και 8/7/2014 με μυστική ψηφοφορία,

α) κατατέθηκε στις 21/7/2014 στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών αίτηση ακύρωσης των αποφάσεων επιμερισμού,

β) κατατέθηκε στις 30/7/2014 στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών αίτηση αναστολής εφαρμογής των αποφάσεων επιμερισμού, η οποία και συζητήθηκε στις 12/8/2014, αλλά απορρίφθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου.

γ) στις 12/5/2015 εκδικάστηκε η ανωτέρω προσφυγή και το ΔΕΑ έκρινε εαυτό ως αναρμόδιο παραπέμποντας την υπόθεση στο ΣτΕ

δ) κατόπιν αναβολών, έχει οριστεί η 2/12/2016 ως ημερομηνία εκδίκασης της υπόθεσης ενώπιον του ΣτΕ

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Είμαστε υπέρ ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος αξιολόγησης που θα αποσκοπεί στη βελτίωση του υπαλλήλου, χωρίς να τον προ-αξιολογεί, να τον εκφοβίζει με διαθεσιμότητα και απόλυση, να τον προ-επιλέγει για θέσεις ευθύνης.

ΑΠΟΔΟΧΕΣ

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Είναι γνωστό σε όλους ότι το σύνολο, σχεδόν, των δημοσίων υπαλλήλων έχει απολέσει, μετά και την εφαρμογή του φερόμενου ως «ενιαίου» μισθολογίου του ν. 4024/2011, μεσοσταθμικά, το 40% των ετήσιων αποδοχών του.

Με το νέο μισθολόγιο του ν. 4354/2015, οι περισσότεροι έλαβαν μια πενιχρή αύξηση στις αποδοχές τους, την οποία, ωστόσο, επέστρεψαν με το παραπάνω μέσω αύξησης της παρακράτησης φόρου, κρατήσεων και δημοσιονομικού «κόφτη».

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Διεκδικούμε πραγματικά ενιαίο μισθολόγιο των υπαλλήλων του δημόσιου τομέα, και κινούμαστε δυναμικά ώστε το πρόβλημα να διευθετηθεί με γνώμονα τα συνταγματικώς προβλεπόμενα και, ως φαίνεται, ανατραπέντα.

ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Από το Μάρτιο 2013 και έως και τον Σεπτέμβριο 2016, οι υπάλληλοι του Υπουργείου λαμβάνουν απολογιστικά υπερωριακή αποζημίωση.

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Παρά το ότι οι υπάλληλοι του Υπουργείου είναι, διαχρονικά, και παραμένουν, μεταξύ των χειρότερα αμειβόμενων δημοσίων υπαλλήλων, η εν λόγω αποζημίωση, ως σταγόνα στον ωκεανό, πρέπει να συνεχιστεί με πνεύμα ελάχιστης απόδοσης δικαιοσύνης στην εργασία και τον κόπο που καταβάλλεται για την εύρυθμη λειτουργία της εκπαίδευσης, η οποία αφορά στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας.

ΚΤΗΡΙΑΚΟ

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Όταν πριν από εννέα χρόνια το Υπουργείο μεταφέρθηκε στο παρόν κτήριο από εκείνο της Μητροπόλεως, υπήρχε διάχυτη η προσδοκία ότι ο καινούριος χώρος θα βελτίωνε την ποιότητα τόσο των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσιών, όσο και της καθημερινότητας των υπαλλήλων.

Ωστόσο, σήμερα, πολλοί από τους αρχικούς στόχους έχουν-στην πράξη-ακυρωθεί: η μεταστέγαση της Γ.Γ.Α. στην Κ.Υ. επέφερε το αδιαχώρητο στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους της υπηρεσίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια και την υγιεινή ενός χώρου που φιλοξενεί-πλέον-2.000 περίπου εργαζόμενους. Πολλά από τα αίθρια του κτηρίου μετατράπηκαν σε γραφεία, εις βάρος του φυσικού εξαερισμού και φωτισμού. Οι θέσεις στάθμευσης δεν επαρκούν, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να αναζητούν επί πολλή ώρα θέση στη γύρω επιβαρυμένη περιοχή.

Εξάλλου, το κτήριο, όπως και άλλα 27 του δημόσιου τομέα, πωλήθηκε στη Eurobank, μέσω ΤΑΙΠΕΔ. Με ευτελές τίμημα (γύρω στο 1/5 της αγοραίας αξίας) και με παράλληλη υποχρέωση του μισθωτή, πλέον, Υπουργείου, να αναλάβει την κεφαλαιουχική συντήρησή του, ενώ ο εκμισθωτής αναλαμβάνει την ήπια σχετική.

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Να εκλογικευθεί η χρήση των υφιστάμενων γραφείων με την ορθή κατανομή των υπαλλήλων και την αντίστοιχη (χωρική) συρρίκνωση φορέων, μέχρι την αποχώρηση της Γ.Γ.Α. από το κτήριο .  

Να μην ανασταλεί η δυνατότητα στάθμευσης στον πρόσθιο χώρο του Υπουργείου για τους υπαλλήλους (συνήθως, τούτο, αποτελεί, «προνόμιο» των συμβούλων της πολιτικής ηγεσίας)

Το κτήριο να επιστρέψει στην κυριότητα του ελληνικού Δημοσίου.

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

  Όταν μεταφερθήκαμε στο κτήριο του Υπουργείου το λεωφορείο εξυπηρετούσε τους υπαλλήλους με αφετηρία και τέρμα στο προαύλιο  χώρο του. Με απόφαση προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας, για λόγους ασφαλείας (φόβοι τρομοκρατικής ενέργειας), απαγορεύτηκε η αναστροφή και στάση εντός του Υπουργείου και η αφετηρία και το τέρμα έγινε έξω από το Mall.

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Όπως ο υπουργός δεσμεύτηκε σε συνάντηση με το ΔΣ μας (Οκτώβριος 2015), και αφού ολοκληρωθούν οι τυπικές επαφές και διαδικασίες, να αρθεί η ανωτέρω απαγόρευση και το λεωφορείο να εισέρχεται στον προαύλιο χώρο του Υπουργείου μας, όπως γινότανε από το 2006 έως και το καλοκαίρι του 2013. Παρόλα αυτά ακόμη αναμένεται να δοθεί η σχετική έγκριση!

ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Ο παιδικός σταθμός, κατά γενική ομολογία, λειτουργεί εύρυθμα, από το έτος 2013-14 με ένα τμήμα, και από το 2014-15 και εξής με δύο, με φοίτηση άνω των εξήντα νηπίων και βρεφών, προς ανακούφιση της βεβαρημένης καθημερινότητας των υπαλλήλων-γονέων.

Για φέτος, εκ του μηδενός, προέκυψε πρόβλημα από λανθασμένη εκτίμηση του νομικού καθεστώτος του, από σύμβουλο του Υπουργού, η οποία έκρινε ότι ο Σταθμός θα μπορούσε να συμπεριλάβει και δομές Νηπιαγωγείου. Αυτή η κωλυσιεργία ενέπλεξε τις διαδικασίες απόσπασης του απαιτούμενου προσωπικού, με επιπτώσεις στην εύρυθμη λειτουργία του σταθμού από την αρχή της χρονιάς.

Παρόλα αυτά, μετά και τον καθιερωμένο αγιασμό, παρουσία του Υπουργού, του υφυπουργού και στελεχών της Διοίκησης, ο Σταθμός λειτουργεί πλήρως και ικανοποιητικά.

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Όχι μόνο να συνεχιστεί και να βελτιωθεί, κατά το δυνατόν, η λειτουργία του εν λόγω τμήματος, αλλά και να διευρυνθεί με υποδοχή και μικρότερων παιδιών (και βρεφικός σταθμός). Κάτι τέτοιο θα ανακουφίσει οικονομικά τους συναδέλφους, που θα απαλλαγούν από τροφεία σε ιδιωτικούς ή και σε δημόσιους παιδικούς σταθμούς.

ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Από το 2004 έως και σήμερα έχουν συγκεντρωθεί 4.716 μονάδες αίματος, από τις οποίες έχουν διατεθεί για τις ανάγκες των μελών του Συλλόγου (α΄και  β΄ βαθμού συγγενείας) 1.496 μονάδες αίματος. Ο Σύλλογος έχει μία από τις καλύτερες τράπεζες αίματος στην Ελλάδα και παλεύει ώστε αυτή να παραμείνει ως τέτοια. Κατά τις τελευταίες τρεις αιμοδοσίες –λόγω της περικοπής των σχετικών κονδυλίων στις υπηρεσίες υγείας- την προσφορά του κολατσιού μετά την αιμοδοσία ανέλαβε με δικά του έξοδα ο Σύλλογος.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας σε συνεργασία με το Σύλλογο «Όραμα Ελπίδας», κατά τη διάρκεια της τελευταίας αιμοδοσίας φιλοξένησε κλιμάκιο του Νοσοκομείου Παίδων, που ενημέρωσε όποιον επιθυμούσε να γίνει δότης μυελού των οστών. Περίπου 20 συνάδελφοι συμπλήρωσαν το σχετικό έντυπο, έδωσαν δείγμα σιέλου και έγιναν δότες. Τον Δεκέμβριο έχει προγραμματιστεί από τον Σύλλογό μας ημερίδα με θέμα: «Ευαισθητιποίηση εθελοντών – δοτών μυελού των οστών», όπου θα μιλήσουν ειδικοί γιατροί από το νοσοκομείο «Παίδων-Αγία Σοφία».

  ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Να συνεχιστεί το καθεστώς των αιμοδοτικών αδειών.

ΙΑΤΡΕΙΟ 

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Εκτός από την αυτονόητη παροχή υπηρεσιών υγειονομικής και ιατρικής περίθαλψης πρώτου βαθμού, από τις αρχές του 2013 συνταγογραφούνται φάρμακα και εξετάσεις από τη συνάδελφο-ιατρό, συνεπώς οι συνάδελφοι εξυπηρετούνται χωρίς να χάνουν χρόνο και χρήμα σε ιδιωτικά ιατρεία τα απογεύματα.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας για τις ανάγκες του Ιατρείου και την καλύτερη εξυπηρέτηση των συναδέλφων αγόρασε και προσέφερε φάρμακα -αναλώσιμα είδη , όπως επίσης και το καροτσάκι μεταφοράς ασθενών.

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Να συνεχιστεί η εν προαναφερθείσα λειτουργία και να επαυξηθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες.

ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Τα τέσσερα τελευταία χρόνια με επιτυχία λειτούργησε η κατασκήνωση με ευθύνη του Συλλόγου, και φιλοξενήθηκαν σε αυτήν ετησίως 210 οικογένειες Υπαλλήλων. Το καλοκαίρι του 2015 λειτούργησε με ευθύνη της Ομοσπονδίας, και φιλοξενήθηκαν σε αυτήν 350 οικογένειες.

Το καλοκαίρι του 2016 την  μέριμνα διοίκησης είχε  αναλάβει πενταμελής επιτροπή, η οποία στελεχώθηκε  από δύο μέλη-υπαλλήλους της Κ.Υ. ΥΠ.ΠΕ.Θ., που ορίστηκαν  από τον Υπουργό και τρία  μέλη  εκπρόσωπους της ΠΟΣΥΠ και του Συλλόγου μας.  

Οι λειτουργικές δαπάνες για το χρονικό διάστημα της φιλοξενίας βάρυναν τους κατασκηνωτές.

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Να συνεχιστεί η εν προαναφερθείσα λειτουργία και να επαυξηθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Τον Ιανουάριο του 2015 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η παιδική γιορτή στο Πλανητάριο.      

Το Φεβρουάριο του ίδιου χρόνου  έγινε ο ετήσιος χορός του συλλόγου μας και η κοπή της καθιερωμένης βασιλόπιτας στο λαϊκό κέντρο διασκέδασης ΄΄ΔΙΠΛΟΧΟΡΔΟ΄΄.

Στις 2 Μαΐου 2015 στο χώρο των κατασκηνώσεων του συλλόγου μας στον Άγιο Ανδρέα Αττικής έγινε ολοήμερη εκδήλωση των μελών του συλλόγου και των οικογενειών τους, με μουσική, φαγητό, ποτό και χορούς.

Τον Οκτώβριο με πρωτοβουλία του Δ.Σ. του συλλόγου μας και με την ανταπόκριση όλων σχεδόν των συναδέλφων, προχωρήσαμε στη συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης για τους πρόσφυγες. Το Φεβρουάριο 2016 με 2η δράση έγινε συλλογή από «μπάρες  δημητριακών.»

Τον Δεκέμβριο του 2015 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η παιδική χριστουγεννιάτικη γιορτή στο MEC.

Τον Ιανουάριο του 2016 πραγματοποιήθηκε η κοπή της καθιερωμένης βασιλόπιτας και η εκδήλωση βράβευσης των παιδιών μελών του Συλλόγου μας  που πέτυχαν σε ΑΕΙ , ΤΕΙ και των αποχωρησάντων από την ενεργό δράση συναδέλφων.

Την Τσικνοπέμπτη του ίδιου χρόνου έγινε ο ετήσιος χορός του Συλλόγου μας με μεγάλη επιτυχία στο ‘’ Ψαρονέφρι ‘’.

Από το καλοκαίρι και μετά το Δ.Σ. και όλοι οι συνάδελφοι συμμετέχουμε με επιτυχία  στη Δράση συλλογής πλαστικών καπακιών με σκοπό την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων ,που θα δωρίζονται σε άπορους μαθητές ειδικών σχολείων     

Ι.Κ.Υ. - Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών

Οργανισμός

Εντολή για σύνταξη νέου σύγχρονου οργανισμού, ικανού να ανταποκριθεί με επιτυχία στις απαιτήσεις που προκύπτουν από την εφαρμογή των νέων προγραμμάτων υποτροφιών. Ισχύων οργανισμός το ΠΔ 321/1999.

Επιλογή  Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων

Παραμένει σε εκκρεμότητα η επιλογή προϊσταμένων τμημάτων και διευθύνσεων  του Ι.Κ.Υ. Το καθεστώς αναπλήρωσης, απαιτείται να αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατόν και να εφαρμοστεί το νομοθετικό πλαίσιο για την κάλυψη των θέσεων ευθύνης των οργανικών μονάδων. Οι τελευταίες κρίσεις μέσω των υπηρεσιακών συμβουλίων έγιναν το 2002 και 2009 αντίστοιχα.

Θέματα προσωπικού

Παρουσιάζεται έλλειψη προσωπικού, λόγω συνταξιοδοτήσεων και πλήθους μετατάξεων. Νέες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για την κάλυψη των κενών θέσεων και προσπάθεια διατήρησης του υπάρχοντος δυναμικού.

            Με τόλμη αλλά και ρεαλισμό, με όραμα και συνέπεια, αλλά –κυρίως- με ειλικρίνεια, αμεσότητα και ιδεολογική ανεξαρτησία, απαλλαγμένοι από κομματικές δεσμεύσεις και θεατρικές κινήσεις ανώφελου εντυπωσιασμού, επιλέξαμε να υπηρετήσουμε απλά και μόνο τις ανάγκες όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων, χωρίς αποκλεισμούς με μικροκομματικά κριτήρια.

Για να κατεβάσετε το διοικητικό και οικονομικό απολογισμό πατήστε εδώ.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Κώστας Κοτζαμπασάκης

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Τόνια Μητσοτάκη