Οργανισμός K.Y. - Αξιολόγηση

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Κ.Υ.

Τις τελευταίες ημέρες δημοσιεύτηκαν οι νέοι Οργανισμοί των Υπουργείων Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Π.Δ. 96/17 - ΦΕΚ 136Α/11-09-2017) και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (Π.Δ. 97/17 – ΦΕΚ 138Α/15-09-2017).Υγείας (ΦΕΚ 148 Α΄/9-10-17)  Στα νέα Π.Δ. και των  τριών Υπουργείων προβλέπεται ρητά η ύπαρξη και η λειτουργία Κεντρικής Υπηρεσίας ανεξάρτητα από τις αναφερόμενες σε αυτά Γενικές Γραμματείες και αποκεντρωμένες υπηρεσίες και δομές.

Οι Κεντρικές Υπηρεσίες σε αυτά τα πολυπληθή Υπουργεία αποδεικνύουν έμπρακτα ότι η αναγκαιότητα ανασύστασης Κεντρικής Υπηρεσίας και στο Υπουργείο Παιδείας είναι εναρμονισμένη με την εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική, χωρίς να διαφοροποιεί την εκπεφρασμένη πολιτική βούληση. Αντίθετα, η επανίδρυσή της θα διορθώσει την κατακριτέα και επιβλαβή πολιτική επιλογή το φθινόπωρο του 2014 για κατάργηση της Κ.Υ.

Καθώς ο νέος Οργανισμός του Υπουργείου μας δεν έχει ακόμη δημοσιευθεί, θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα υιοθετήσετε το δίκαιο αίτημά μας για ανασύσταση της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΥΠ.Π.Ε.Θ., χωρίς να θίγονται λοιπές ρυθμίσεις. Αντίθετα, διασαφηνίζεται ο επιτελικός-στρατηγικός ρόλος του Υπουργείου σε σχέση με τον επιχειρησιακό-εκτελεστικό των αποκεντρωμένων του δομών.

Συγκεκριμένα, οι Γενικές Δ/νσεις του Υπουργείου μαζί με τη ΓΓ Θρησκευμάτων μπορούν να αποτελέσουν την Κ.Υ. του Υπουργείου, η ΓΓΔΒΜ και η ΓΓΕΤ να συνεχίσουν να αποτελούν τομεακές γραμματείες ενταγμένες στο υπουργείο και οι περιφερειακές υπηρεσίες εκπαίδευσης να υπάγονται στο νέο οργανόγραμμα διακριτά μα λειτουργικά συνδεόμενες με την Κ.Υ.

Η πρότασή μας δεν επιφέρει δημοσιονομικό κόστος, δεν απαιτεί επανασχεδιασμό εξαρχής και είναι πλήρως ενταγμένη στο πνεύμα της εφαρμοζόμενης κυβερνητικής πολιτικής, όπως έχει αποτυπωθεί στα νέα ΠΔ οργανισμών υπουργείων με Κεντρικές Υπηρεσίες και αποκεντρωμένες δομές πανελλαδικά.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Στο θέμα της αξιολόγησης εκτιμώνται και δοκιμάζονται οι προθέσεις της κυβέρνησης από τους εργαζόμενους με αποτελέσματα λίαν αρνητικά για αυτήν. Δοκιμάστηκε η καλόπιστη διάθεσή τους στην προσπάθεια να εκτιμήσουν σωστά και αντικειμενικά την εφαρμοζόμενη πολιτική στο θέμα της αξιολόγησης και βρέθηκαν να προσπαθούν να απαντήσουν στις παρακάτω απορίες:

  1. Πόσο θεμιτή μπορεί να είναι μια αξιολόγηση που τα αποτελέσματά της «δε θα ληφθούν υπόψη» ;
  2. Πόσο άδολη μπορεί να είναι η αξιολόγηση της οποίας τα έντυπα δεν είναι πανομοιότυπα σε όλο το δημόσιο και ιδιαίτερα όταν στην κλίμακα της βαθμολόγησης των προϊσταμένων απαλείφεται η βαθμολογία από το 00 – 39 ;
  3. Πως τεκμηριώνεται η αντικειμενικότητα της αξιολόγησης, όταν προβλέπεται η σύσταση αυτοτελούς Δ/νσης στο Υπ. Διοικητικής Ανασυγκρότησης με αρμοδιότητα ελέγχου και τροποποίησης των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης που όπως προαναφέρθηκε «δε λα ληφθεί υπόψη» ;

Όση καλή διάθεση και εάν έχει κανείς, δε θα μπορέσει αβασάνιστα να ξεπεράσει τον φόβο και την καχυποψία που του δημιουργούνται από τα προαναφερόμενα και επιπλέον αναλογιζόμενος και την εκβιαστική στάση της κυβέρνησης απέναντι στους εργαζόμενους (βλέπε τροπολογία Γεροβασίλη), αισθάνεσαι την ανάγκη να προετοιμαστείς για τα χειρότερα που θα έρθουν !!! Δια της αξιολόγησης ήθελαν να εκφοβίσουν τους εργαζόμενους, να τους καθυποτάξουν, ώστε να υποκύψουν ευκολότερα στην επερχόμενη λαίλαπα της «απαγόρευσης της απεργίας» με τη ρύθμιση του 50+1 για την κήρυξη απεργίας !!! 

Μπορεί να έχουν εξαθλιώσει  οικονομικά το λαό, όμως ο λαός στέκεται όρθιος και θα αντιπαλέψει κάθε προσπάθεια υποταγής του με αξιοπρέπεια…. 

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ.