Ανανέωση καρτών ΟΑΣΑ 2021

Συνάδελφοι καλημέρα.

Σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκαν οι ενέργειες εκ μέρους του ΟΑΣΑ και επομένως μπορείτε να προχωρήσετε στην ενεργοποίηση των καρτών σας (όσοι είχαν υποβάλλει αίτηση στο Σύλλογό μας μέχρι και 31-3-2021).

Σας προωθούμε το μέρος της ανακοίνωσης της ΑΔΕΔΥ που αφορά τα βήματα για την ενεργοποίηση:

" Στη συνέχεια o Ο.Α.Σ.Α. αναλαμβάνει να ενημερώσει το σύστημα και αφότου ενημερωθεί το σύστημα, ο κάθε κάτοχος ηλεκτρονικής κάρτας, θα πρέπει να μεταβεί στα εκδοτήρια εισιτηρίων των σταθμών Μετρό, Τραμ κ.τ.λ. και αφού τοποθετήσει την κάρτα του στο εκδοτικό μηχάνημα, θα πατήσει την επιλογή «ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ» και θα ενεργοποιηθεί αυτόματα η κάθε ηλεκτρονική κάρτα.

Το χρονικό περιθώριο για «ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ», ώστε να περαστεί το κόμιστρο στην κάρτα, είναι ένας μήνας από την φόρτιση ή επαναφόρτιση της. Σύμφωνα με τον Ο.Α.Σ.Α., σε περίπτωση που ο κάτοχος δεν έχει προλάβει να κάνει «ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ» και χάσει την κάρτα του, χάνει το κόμιστρο.

Μεταβιβάσεις και αναβαθμίσεις καρτών δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν.

Σημείωση: Μετά την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας όλοι οι κάτοχοι ηλεκτρονικών καρτών θα πρέπει να μεταβούν στο πλησιέστερο μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων των σταθμών Μετρό (μέσα σε ένα μήνα από την ημερομηνία φόρτισης ή επαναφόρτισης των καρτών τους) και θα προβούν στα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1ο: Πατάμε την επιλογή: Ελληνική σημαία.

Βήμα 2ο: Μετά πατάμε την επιλογή: «Επιδότηση».

Βήμα 3ο: Τοποθετούμε την ηλεκτρονική κάρτα στην μπροστινή θήκη του ηλεκτρονικού μηχανήματος και πατάμε την επιλογή: «ΟΚ».

Βήμα 4ο: Ξεκινάει η διαδικασία φόρτισης, βγαίνει πρώτα η απόδειξη και συνεχίζει να φορτίζει η κάρτα.

Βήμα 5ο: Αφαιρούμε την κάρτα όταν μας ενημερώσει το μηχάνημα και κρατάμε την απόδειξη. "

Επίσης, σας προωθούμε ενημέρωση που λάβαμε από την αρμόδια υπηρεσία του ΟΑΣΑ και αφορά την αποζημίωση COVID και θέματα ενεργοποίησης.

Παρακαλούμε για την προσεκτική τους ανάγνωση και εφόσον δεν έχετε πραγματοποιήσει την αποζημίωση να το κάνετε άμεσα για να προχωρήσετε στο βήμα της ενεργοποίησης ανανέωσης της κάρτας σας.

"Η μαζική επαναφόρτιση ολοκληρώθηκε στις 43 ετήσιες κάρτες.

Οι δικαιούχοι των καρτών που επαναφορτίστηκαν οι κάρτες τους μπορούν έως 30/04/2021 να πραγματοποιήσουν επιδότηση το κόμιστρο.

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Σχετικά με επαναφορτίσεις καρτών να ενημερώσουμε ότι οι δικαιούχοι των καρτών για το διάστημα 11/03/2020 έως 04/05/2020 που είχαν ενεργοποιημένη κάρτα δικαιούταιαποζημίωση covid και μπορούν να προσέλθουν στο πλησιέστερο ΑΜΕΚ (Αυτόματο πωλητή) και να επιλέξουν επιδότηση για να περαστεί η αποζημίωση στην ελεύθερη θέση στην κάρτα τους.

Έχουν περιθώριο επιδότησης από 01.06.2020 έως 31.05.2022.

 

Θα πρέπει να ενημερώσετε τους συναδέλφους να πραγματοποιήσουν επιδότηση covid για να περαστεί στην ελεύθερη θέση στην κάρτα τους.

Όταν πραγματοποιήσουν επιδότηση covid, ενεργοποιηθεί το covid και υπάρχει ελεύθερη θέση στην κάρτα μπορούν να σας ενημερώσουν και από την πλευρά μας τότε μπορούμε στη συνέχεια να φορτίσουμε με κόμιστρο χρονικής διάρκειας.

 

Κάθε προσωποποιημένη κάρτα έχει 2 θέσεις για προϊόντα χρονικής διάρκειας ένα που τρέχει (κάνουν χρήση) και ένα που είναι στην αναμονή. Για να πληροφορηθούν τι περιέχει μέσα η κάρτα τους μπορούν σε ΑΜΕΚ (Αυτόματο πωλητή) να επιλέξουν πληροφορίες κάρτας και να δουν τι υπάρχει στην 1η και 2η θέση. Εάν υπάρχει ελεύθερη θέση και υπάρχει επιδότηση που εκκρεμεί μπορούν να πραγματοποιήσουν επιδότηση και το κόμιστρο να είναι στην αναμονή. Όταν θα λήξει το ένα προϊόν θα ξεκινήσει το επόμενο.

Ο χρόνος ξεκινάει για κάθε κόμιστρο από τη στιγμή που θα το ενεργοποιήσει ο κάθε δικαιούχος σε πύλη εισόδου των ΜΜΜ.

Όταν φορτίζουμε τις κάρτες πρέπει μετά οι δικαιούχοι να πραγματοποιούν επιδότηση σε ΑΜΕΚ για να περαστεί στην ελεύθερη θέση του δικαιούχου.

 

Οδηγίες ΑΜΕΚ μέσω Επιδότησης:

Οι δικαιούχοι που έχουν επαναφορτιστεί οι κάρτες τους μπορούν να προσέλθουν στο πλησιέστερο ΑΜΕΚ αυτόματο πωλητή ή από το κινητό τους με λειτουργία NFC και να επιλέξουν επιδότηση.

 

Η αναλυτική διαδικασία για την επαναφόρτιση κάρτας σε ΑΜΕΚ έχει ως εξής:

Βήμα 1ο Πατάμε Ελληνική σημαία

Βήμα 2ο μετά πατάμε  Επιδότηση

Βήμα 3ο τοποθετούμε την ηλεκτρονική κάρτα στην μπροστινή θήκη του ΑΜΕΚ και πατάμε ΟΚ.

Βήμα 4ο Ξεκινάει η διαδικασία φόρτισης βγαίνει πρώτα η απόδειξη και συνεχίζει να φορτίζει η κάρτα.

Βήμα 5ο Αφαιρούμε την κάρτα όταν μας ενημερώσει το μηχάνημα.

Η αναλυτική διαδικασία για την επαναφόρτιση κάρτας Online από την εφαρμογή του κινητού εφόσον διαθέτει λειτουργίαNFC έχει ως εξής:

Βήμα 1ο : Αρχικά πρέπει να κάνετε εγγραφή στο παρακάτωLink για δημιουργία λογαριασμού https://athenacard.gr/smartafc/sysadmin/user/signup/InitSignUpLoad.dev συμπληρώνοντας τον 16ψηφιο της κάρτας και έναν κωδικό από 8 ψηφία και πάνω με αριθμούς, γράμματα και σύμβολα (επιτρεπόμενα σύμβολα : $@!%*#?&_-+)

Βήμα 2ο : Αν η συσκευή του κινητού σας είναι Android και υποστηρίζει την λειτουργία του NFC μέσω της εφαρμογής (την κατεβάζετε από το Google Play Store) κάνετε Log in, επιλέγετε η κάρτα μου και λήψη προϊόντος στην κάρτα –ενεργοποιείται τοNFC – τοποθετείτε την κάρτα κοντά στην κεραία NFC της συσκευής και δεν την μετακινείται, αναμένεται μέχρι η οθόνη να εμφανίσει τα δεδομένα της κάρτας, επιλέγεται το προϊόν που βρίσκεται σε αναμονή και περιμένετε μέχρι να ολοκληρωθεί το 100% της λήψης. Βασική προϋπόθεση να έχει το κινητό ισχυρό σήμα WiFi.

 

Από την καρτέλα «ο λογαριασμός μου» μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες της κάρτας ή τοποθετώντας την κάρτα στην κεραία του NFC θα σας εμφανίσει τα δεδομένα (προϊόντα που βρίσκονται σε αναμονή, προϊόντα που είναι σε ισχύ)."

Για το ΔΣ του Συλλόγου

Οι υπεύθυνοι των καρτών

Ρούσκας Αθανάσιος, Φούγιας Δημήτριος, Τζούρτζου Αθηνά