Ανακοίνωση για συνάντηση με Υπουργό

Συνάδελφοι,

Την Τετάρτη 28-4-2021 και μετά από αίτημά μας, συναντηθήκαμε με τη Υπουργό ΠΑΙΘ κα Κεραμέως, προκειμένου να συζητήσουμε για τα προβλήματα που συνεχίζουν να υφίστανται στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ και τα οποία αφορούν ειδικότερα τη διαχείριση και ενημέρωση για τα κρούσματα του κορωνοϊού, τη λειτουργία της Κεντρικής Υπηρεσίας, τη συντήρηση του κτιρίου και άλλα, όπως τα αναφέρουμε στη με αρ. πρωτ. 16/30-3-2021 ανακοίνωσή μας.

Στη συνάντηση, που διεξήχθη σε θετικό κλίμα, εκτός των ανωτέρω αναφερθήκαμε ιδιαίτερα στα ακόλουθα:

  • Στην έλλειψη ενημέρωσης για τα κρούσματα κωρωνοϊού και τη διαχείρισή τους.
  • Στην στελέχωση του Ιατρείου.
  • Στα προβλήματα λειτουργίας του Υπουργείου όπως η καθαριότητα και η επισκευή των τουαλετών, η μη λειτουργία των φωτοτυπικών, η συντήρηση των δικτύων και του κτιρίου, η κάλυψη των θέσεων του συντηρητή και του υπεύθυνου ασφαλείας.
  • Στις ελλείψεις σε αναλώσιμα υλικά, υπολογιστές, εκτυπωτές κλπ.
  • Στην ανάγκη άμεσης τροποποίησης του χαοτικού και δυσλειτουργικού ενιαίου Οργανισμού του Υπουργείου.

Η Υπουργός από την πλευρά της τόνισε ότι:

Ø  Ως υπεύθυνο του Υπουργείου σε θέματα COVID-19 όρισε τον νέο Γενικό Γραμματέα ΑΒΕΕΑ κ. Κόπτση.

Ø  Εξετάζει την περίπτωση κάλυψης μιας θέσης του Ιατρείου από την Ιατρό - εκπρόσωπο του ΕΟΔΥ που βρίσκεται στην Κεντρική Υπηρεσία για την υποστήριξη των σχολικών μονάδων σε θέματαCOIVID-19.

Ø  Για την καθαριότητα και την φύλαξη μας ανέφερε ότι προγραμματίζονται διαγωνισμοί για την πρόσληψη ιδιωτικών συνεργείων, εφαρμόζοντας απόφαση της κυβέρνησης, αφού οι διαδικασίες μέσω ΑΣΕΠ είναι χρονοβόρες.

Ø  Με δική της πρωτοβουλία δεν ακυρώθηκε ο από τριετίας διαγωνισμός προμήθειας 470 περίπου Η/Υ και μάλιστα θα είναι με προδιαγραφές τελευταίας τεχνολογίας. Οι υπολογιστές θα παραδοθούν στο Υπουργείο μέχρι τις αρχές Ιουνίου. Επίσης, περιμένει προτάσεις από την αρμόδια υπηρεσία, για την άμεση κάλυψη της Κεντρικής Υπηρεσίας σε αναλώσιμα υλικά όπως μελάνια εκτυπωτών, χαρτικά και άλλη γραφική ύλη.

Ø  Ζήτησε να καταθέσουμε τις προτάσεις μας για τον νέο Οργανισμό και να συμβάλουμε στην προσπάθεια για την πλήρη εφαρμογή της ψηφιακής υπογραφής απ’ όλους.

Ø  Έδωσε εντολή στην αρμόδια υπηρεσία να προχωρήσουν άμεσα οι ενέργειες διάθεσης των Κατασκηνώσεων.

Ø  Τέλος, θα εξετάσει το καθεστώς λειτουργίας των κυλικείων καθώς και το χωροταξικό πρόβλημα που δημιουργείται από την ύπαρξη υπηρεσιών δυο διαφορετικών Υπουργείων.

Συνάδελφοι, παρ’ όλες τις υποσχέσεις που λάβαμε, σε καμία περίπτωση δεν θα κάνουμε πίσω στις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων.

Δεν εφησυχάζουμε, συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε, επιμένουμε και διεκδικούμε:

1. Νέο Οργανισμόγια την Κεντρική Υπηρεσία, διακριτό από τις Περιφερειακές Υπηρεσίες.

2. Τοποθετήσεις σε θέσεις ευθύνης μόνο μετά από κρίσεις από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο.

3. Ηθική και υλική ανταμοιβή ως επιβράβευση του έργου των συναδέλφων.

4. Πρόσληψη δυο (2) Ιατρών.

5. Συνολική και συντονισμένη χωροταξική ρύθμιση, σε συνεννόηση με τους υπηρεσιακούς παράγοντες και το Σύλλογο.

6. Έγκαιρη και προγραμματισμένη προμήθεια υλικών κλπ.

7. Κάλυψη με μόνιμους υπαλλήλους όλων των οργανικών θέσεων της Κ.Υ. καθώς και των θέσεων για την καθαριότητα, την φύλαξη και τη συντήρηση των χώρων του ΥΠΑΙΘ. Έως την διευθέτηση του εν λόγω προβλήματος, παράταση των υφιστάμενων συμβάσεων εργασίας.

8. Συντήρηση και βελτίωση όλου του κτιρίου, των πεζοδρομίων και του περιβάλλοντα χώρου, με απομάκρυνση του επικίνδυνου και φθαρμένου ξύλινου δαπέδου και όλων των άχρηστων υλικών.

Συνεχίζουμε με αίσθημα ευθύνης απέναντί σας, με έργα και όχι λόγια.

Για την Ανακοίνωση Πατήστε ΕΔΩ.