Ενημέρωση σχετικά με συνάντηση με την κα Υπουργό

Συνάδελφοι,

Την Τετάρτη 9-12-2021 και μετά από αίτημά μας, συναντηθήκαμε με τη Υπουργό ΠΑΙΘ κα Κεραμέως, προκειμένου να συζητήσουμε για τα προβλήματα που συνεχίζουν να υφίστανται στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ όπως τα αναφέρουμε στη με αρ. πρωτ. 63/15-11-2021 ανακοίνωσή μας.

Στη συνάντηση θέσαμε τα ακόλουθα:

  1. 1.Ότι παρά τις επανειλημμένες συναντήσεις μας με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου, τα προβλήματα που αφορούν την (δυσ)λειτουργία του κτηρίου παραμένουν, ή ακόμα χειρότερα λιμνάζουν. Η θέρμανση, η καθαριότητα, οι ελλείψεις υλικών για την επισκευή των τουαλετών, η λειτουργία των φωτοτυπικών καθώς και οι ελλείψεις σε αναλώσιμα υλικά και εκτυπωτέςείναι ορισμένα από τα προβλήματα που μας απασχολούν πλέον σε καθημερινή βάση.
  2. 2.Ότι σαν σύλλογος δεν έχουμε καμία απολύτως ενημέρωση σχετικά με τα κρούσματα του κορωνοϊού covid-19 και τη διαχείρισή τους.
  3. 3.Ότι δεν γνωρίζουμε (όπως και καμία υπηρεσία άλλωστε) το καθεστώς λειτουργίας αλλά και τις συμβατικές υποχρεώσεις των δύο (2) κυλικείων που στεγάζονται στο χώρο του Υπουργείου, με σκοπό αντισταθμιστικά οφέλη για τους συναδέλφους όπως π.χ. μείωση τιμών. 
  4. 4.Ότι δεν γνωρίζουμε (αν και έχουμε ζητήσει ενημέρωση), τον λόγο ύπαρξης του υποκαταστήματος της Εθνικής Τράπεζας, αφού πλέον οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι ελάχιστες.
  5. 5.Ότι πάγια θέση του Συλλόγου είναι ένας ανεξάρτητος οργανισμός για την ΚΥ του ΥΠΑΙΘ καθώς και αναδιάρθρωση των υπηρεσιών της.
  6. 6.Ότι πρέπει να καλυφθούν οι κενές οργανικές θέσεις με προσλήψεις προσωπικού.
  7. 7.Ότι στο πλαίσιο του οργανισμού θα πρέπει να προβλεφθεί: α) θέση υπεύθυνου ασφαλείας και β) υπηρεσία με αρμοδιότητα  το καθεστώς λειτουργίας των κυλικείων.
  8. 8.Παρέμβαση της Υπουργού ΠΑΙΘ προς τον Υπουργό Εσωτερικών προκειμένου οι θέσεις των Γενικών Διευθυντών να καλύπτονται πλέον από στελέχη του Υπουργείου μας και όχι από άλλα Υπουργεία.
  9. 9.Τέλος, αιτηθήκαμε εορταστική άδεια 4 ημερών από 17/12/2021 έως και 14/01/2022.

Από την πλευρά της η Υπουργός τόνισε ότι:

  1. 1.Έχει λάβει τις προτάσεις των Γενικών Διευθυντών, που αφορούν την τροποποίηση του οργανισμού και δεσμεύτηκε ότι αφού τις επεξεργαστεί θα ενημερώσει τον σύλλογο.
  2. 2.Όσον αφορά τα προβλήματα του κτηρίου πήρε θέση ο Γενικός Διευθυντής Κτηριακών Υποδομών ο οποίος κλήθηκε από την Υπουργό και μας ενημέρωσε ότι γίνονται ενέργειες για την αποκατάσταση των προβλημάτων. Οι σωληνώσεις του κτιρίου έχουν πρόβλημα και θα επισκευάζονται κατά περίπτωση.
  3. 3.Για θέματα που αφορούν τον κορωνοϊό μας παρέπεμψε στον υπεύθυνο του Υπουργείου που είναι ο Γενικός Γραμματέας κ. Κόπτσης και θα εξετάσει με τον ΕΟΔΥ τη διαθεσιμότητα του για περισσότερα rapid test.
  4. 4.Ενώ η Τράπεζα επιθυμούσε εδώ και ένα χρόνο να κλείσει το εν λόγω υποκατάστημα, με πρωτοβουλία της η Υπουργός ζήτησε να παραμείνει και θα εξετάσει το αίτημά μας για καλύτερη εξυπηρέτηση. Επίσης, μας παρέπεμψε στην κα Χρήστου για περαιτέρω συζήτηση σχετικά με το αίτημά μας.
  5. 5.Για το θεσμικό πλαίσιο και τη λειτουργία των κυλικείων μας παρέπεμψε στη Δ/ντρία της κα Κεφαλή από την οποία θα ενημερωνόμαστε περαιτέρω.
  6. 6.Τέλος, ενέκρινε 2 ημέρες εορταστικής αδείας για το διάστημα που αιτηθήκαμε.

Συνάδελφοι, παρά την ενημέρωση που είχαμε, δεν πήραμε ξεκάθαρες απαντήσεις. Δεν βλέπουμε βελτίωση σε βασικά ζητήματα που απασχολούν την ασφάλεια και την υγιεινή δυσχεραίνοντας την καθημερινότητά μας.

Η θέση μας στα ανωτέρω προβλήματα είναι ξεκάθαρη και ζητάμε:

α) Άμεση ενημέρωση για την πορεία τροποποίησης του Οργανισμού. Βασικές μας θέσεις:

  • ·Ανεξάρτητος Οργανισμός για την Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ. Συνολική αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του.
  • ·Κάλυψη όλων των οργανικών θέσεων με προσλήψεις διοικητικών υπαλλήλων.
  • ·Πρόβλεψη υπηρεσιών για τον έλεγχο και την επίβλεψη ζητημάτων του Υπουργείου όπως υπεύθυνος ασφαλείας, κυλικεία, ιατρείο, κατασκηνώσεις κλπ.
  • ·Χωροταξική αναδιάρθρωση.
  • ·Κάλυψη των θέσεων των Γενικών Διευθυντών από στελέχη του Υπουργείου μας και όχι από άλλα Υπουργεία.

β) Άμεση και χωρίς καθυστέρηση προμήθεια υλικών (αφού σύμφωνα με την αρμόδια Γεν. Διεύθυνση έχει ολοκληρωθεί η μελέτη) για την επισκευή των τουαλετών, όπου έχουν πλέον ταξικό πρόσημο, αφού ιδίως στο ισόγειο είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη η λειτουργία τους. Δε χρειάζεται να περιμένουμε την επόμενη επίσκεψη του Πρωθυπουργού για να αποκτήσουμε λειτουργικές τουαλέτες!!!!!!!!!!!!!! Δεν δόθηκε χρονοδιάγραμμα των ενεργειών και πλέον αντιμετωπίζουμε ελλείψεις στα υλικά καθαριότητας καθώς και είναι άγνωστο πότε θα επισκευαστούν.

γ) Για την αποκατάσταση των προβλημάτων του κτιρίου τα έχουμε ακούσει πολλές φορές, χωρίς όμως σωστό προγραμματισμό και οργάνωση για την έγκαιρη αντιμετώπισή τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι μέσα Δεκέμβρη τρέχουμε να αποκαταστήσουμε βλάβες στη θέρμανση και οι συνάδελφοι προμηθεύονται φορητά θερμαντικά σώματα προκειμένου να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας τους. Και εδώ είναι άγνωστο πότε θα επισκευαστεί η θέρμανση!!! Αναφέρουμε ως παράδειγμα ότι οι ίδιες βλάβες τόσο στην ψύξη όσο και στη θέρμανση αντιμετωπίζονται εκ των υστέρων, αν και υπάρχει γνώση για την κακή κατάσταση και παλαιότητα του δικτύου εδώ και πολύ καιρό.

δ) Άμεση ενημέρωση για τα κρούσματα κορωνοϊού και τη διαχείρισή τους. Εβδομαδιαία και συστηματικά rapid test μέσω του ΕΟΔΥ στο χώρο του Υπουργείου.

ε) Παραμονή του υποκαταστήματος της Τράπεζας εφόσον υπάρξουν αντισταθμιστικά οφέλη-προϊόντα στους συναδέλφους.

Συνεχίζουμε με αίσθημα ευθύνης απέναντί σας, με έργα και όχι λόγια.

Για την Ανακοίνωση Πατήστε ΕΔΩ.