Συνάδελφοι,

Την Τετάρτη 9-12-2021 και μετά από αίτημά μας, συναντηθήκαμε με τη Υπουργό ΠΑΙΘ κα Κεραμέως, προκειμένου να συζητήσουμε για τα προβλήματα που συνεχίζουν να υφίστανται στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ όπως τα αναφέρουμε στη με αρ. πρωτ. 63/15-11-2021 ανακοίνωσή μας.

Στη συνάντηση θέσαμε τα ακόλουθα:

  1. 1.Ότι παρά τις επανειλημμένες συναντήσεις μας με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου, τα προβλήματα που αφορούν την (δυσ)λειτουργία του κτηρίου παραμένουν, ή ακόμα χειρότερα λιμνάζουν. Η θέρμανση, η καθαριότητα, οι ελλείψεις υλικών για την επισκευή των τουαλετών, η λειτουργία των φωτοτυπικών καθώς και οι ελλείψεις σε αναλώσιμα υλικά και εκτυπωτέςείναι ορισμένα από τα προβλήματα που μας απασχολούν πλέον σε καθημερινή βάση.
  2. 2.Ότι σαν σύλλογος δεν έχουμε καμία απολύτως ενημέρωση σχετικά με τα κρούσματα του κορωνοϊού covid-19 και τη διαχείρισή τους.
  3. 3.Ότι δεν γνωρίζουμε (όπως και καμία υπηρεσία άλλωστε) το καθεστώς λειτουργίας αλλά και τις συμβατικές υποχρεώσεις των δύο (2) κυλικείων που στεγάζονται στο χώρο του Υπουργείου, με σκοπό αντισταθμιστικά οφέλη για τους συναδέλφους όπως π.χ. μείωση τιμών. 
  4. 4.Ότι δεν γνωρίζουμε (αν και έχουμε ζητήσει ενημέρωση), τον λόγο ύπαρξης του υποκαταστήματος της Εθνικής Τράπεζας, αφού πλέον οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι ελάχιστες.
  5. 5.Ότι πάγια θέση του Συλλόγου είναι ένας ανεξάρτητος οργανισμός για την ΚΥ του ΥΠΑΙΘ καθώς και αναδιάρθρωση των υπηρεσιών της.
  6. 6.Ότι πρέπει να καλυφθούν οι κενές οργανικές θέσεις με προσλήψεις προσωπικού.
  7. 7.Ότι στο πλαίσιο του οργανισμού θα πρέπει να προβλεφθεί: α) θέση υπεύθυνου ασφαλείας και β) υπηρεσία με αρμοδιότητα  το καθεστώς λειτουργίας των κυλικείων.
  8. 8.Παρέμβαση της Υπουργού ΠΑΙΘ προς τον Υπουργό Εσωτερικών προκειμένου οι θέσεις των Γενικών Διευθυντών να καλύπτονται πλέον από στελέχη του Υπουργείου μας και όχι από άλλα Υπουργεία.
  9. 9.Τέλος, αιτηθήκαμε εορταστική άδεια 4 ημερών από 17/12/2021 έως και 14/01/2022.

Από την πλευρά της η Υπουργός τόνισε ότι:

  1. 1.Έχει λάβει τις προτάσεις των Γενικών Διευθυντών, που αφορούν την τροποποίηση του οργανισμού και δεσμεύτηκε ότι αφού τις επεξεργαστεί θα ενημερώσει τον σύλλογο.
  2. 2.Όσον αφορά τα προβλήματα του κτηρίου πήρε θέση ο Γενικός Διευθυντής Κτηριακών Υποδομών ο οποίος κλήθηκε από την Υπουργό και μας ενημέρωσε ότι γίνονται ενέργειες για την αποκατάσταση των προβλημάτων. Οι σωληνώσεις του κτιρίου έχουν πρόβλημα και θα επισκευάζονται κατά περίπτωση.
  3. 3.Για θέματα που αφορούν τον κορωνοϊό μας παρέπεμψε στον υπεύθυνο του Υπουργείου που είναι ο Γενικός Γραμματέας κ. Κόπτσης και θα εξετάσει με τον ΕΟΔΥ τη διαθεσιμότητα του για περισσότερα rapid test.
  4. 4.Ενώ η Τράπεζα επιθυμούσε εδώ και ένα χρόνο να κλείσει το εν λόγω υποκατάστημα, με πρωτοβουλία της η Υπουργός ζήτησε να παραμείνει και θα εξετάσει το αίτημά μας για καλύτερη εξυπηρέτηση. Επίσης, μας παρέπεμψε στην κα Χρήστου για περαιτέρω συζήτηση σχετικά με το αίτημά μας.
  5. 5.Για το θεσμικό πλαίσιο και τη λειτουργία των κυλικείων μας παρέπεμψε στη Δ/ντρία της κα Κεφαλή από την οποία θα ενημερωνόμαστε περαιτέρω.
  6. 6.Τέλος, ενέκρινε 2 ημέρες εορταστικής αδείας για το διάστημα που αιτηθήκαμε.

Συνάδελφοι, παρά την ενημέρωση που είχαμε, δεν πήραμε ξεκάθαρες απαντήσεις. Δεν βλέπουμε βελτίωση σε βασικά ζητήματα που απασχολούν την ασφάλεια και την υγιεινή δυσχεραίνοντας την καθημερινότητά μας.

Η θέση μας στα ανωτέρω προβλήματα είναι ξεκάθαρη και ζητάμε:

α) Άμεση ενημέρωση για την πορεία τροποποίησης του Οργανισμού. Βασικές μας θέσεις:

  • ·Ανεξάρτητος Οργανισμός για την Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ. Συνολική αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του.
  • ·Κάλυψη όλων των οργανικών θέσεων με προσλήψεις διοικητικών υπαλλήλων.
  • ·Πρόβλεψη υπηρεσιών για τον έλεγχο και την επίβλεψη ζητημάτων του Υπουργείου όπως υπεύθυνος ασφαλείας, κυλικεία, ιατρείο, κατασκηνώσεις κλπ.
  • ·Χωροταξική αναδιάρθρωση.
  • ·Κάλυψη των θέσεων των Γενικών Διευθυντών από στελέχη του Υπουργείου μας και όχι από άλλα Υπουργεία.

β) Άμεση και χωρίς καθυστέρηση προμήθεια υλικών (αφού σύμφωνα με την αρμόδια Γεν. Διεύθυνση έχει ολοκληρωθεί η μελέτη) για την επισκευή των τουαλετών, όπου έχουν πλέον ταξικό πρόσημο, αφού ιδίως στο ισόγειο είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη η λειτουργία τους. Δε χρειάζεται να περιμένουμε την επόμενη επίσκεψη του Πρωθυπουργού για να αποκτήσουμε λειτουργικές τουαλέτες!!!!!!!!!!!!!! Δεν δόθηκε χρονοδιάγραμμα των ενεργειών και πλέον αντιμετωπίζουμε ελλείψεις στα υλικά καθαριότητας καθώς και είναι άγνωστο πότε θα επισκευαστούν.

γ) Για την αποκατάσταση των προβλημάτων του κτιρίου τα έχουμε ακούσει πολλές φορές, χωρίς όμως σωστό προγραμματισμό και οργάνωση για την έγκαιρη αντιμετώπισή τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι μέσα Δεκέμβρη τρέχουμε να αποκαταστήσουμε βλάβες στη θέρμανση και οι συνάδελφοι προμηθεύονται φορητά θερμαντικά σώματα προκειμένου να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας τους. Και εδώ είναι άγνωστο πότε θα επισκευαστεί η θέρμανση!!! Αναφέρουμε ως παράδειγμα ότι οι ίδιες βλάβες τόσο στην ψύξη όσο και στη θέρμανση αντιμετωπίζονται εκ των υστέρων, αν και υπάρχει γνώση για την κακή κατάσταση και παλαιότητα του δικτύου εδώ και πολύ καιρό.

δ) Άμεση ενημέρωση για τα κρούσματα κορωνοϊού και τη διαχείρισή τους. Εβδομαδιαία και συστηματικά rapid test μέσω του ΕΟΔΥ στο χώρο του Υπουργείου.

ε) Παραμονή του υποκαταστήματος της Τράπεζας εφόσον υπάρξουν αντισταθμιστικά οφέλη-προϊόντα στους συναδέλφους.

Συνεχίζουμε με αίσθημα ευθύνης απέναντί σας, με έργα και όχι λόγια.

Για την Ανακοίνωση Πατήστε ΕΔΩ.

Συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι μετά τα επανειλημμένα αιτήματά και τις ενέργειές μας για την εβδομαδιαία διενέργεια rapid τεστ στους υπαλλήλους που το επιθυμούν, μέσω του ΕΟΔΥ, σε χώρο του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΥΠΑΙΘ, τελικά προγραμματίστηκε σχετική διαδικασία για τη Δευτέρα 6/12/2021 και την Τρίτη 7/12/2021.

Παρ’ όλα αυτά, εμμένουμε στο αίτημά μας για τον προγραμματισμό εβδομαδιαίας διεξαγωγής τεστ και όχι μόνο για μια φορά, λόγω του μεγάλου αριθμού των εργαζομένων και της επιδείνωσης της πανδημίας. Επίσης, ζητάμε ενημέρωση σχετικά με τα κρούσματα και την τήρηση του πρωτοκόλλου του ΕΟΔΥ, προκειμένου να αποφευχθεί ο πανικός και η αβεβαιότητα λόγω διασποράς ψευδών ειδήσεων.

Για την Ανακοίνωση Πατήστε ΕΔΩ.

Συνάδελφοι,

Το ΔΣ του Συλλόγου, σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. 55/20-10-2021 ανακοίνωσής του και αφού έλαβε υπόψη του τη συνέχιση των προβλημάτων στο χώρο της Κεντρικής Υπηρεσίας, σας ενημερώνει ότι εντείνει τις προσπάθειές του για την άμεση επίλυσή τους και έχει ζητήσει συνάντηση με την Υπουργό. Αναφέρουμε ενδεικτικά τα θέματα που έθεσε για συζήτηση:

1.Οργανόγραμμα.Ζητάμε να μας ενημερώσει ποια είναι η πρόθεσή της για την τροποποίηση του υφισταμένου οργανισμού και ποια θα είναι τα βήματα υλοποίησης. Ο Σύλλογος θέλει τη συμμετοχή του στον διάλογο με βασικές θέσεις: α) τους διακριτούς οργανισμούς τόσο για την Κεντρική Υπηρεσία όσο και για τις Περιφερειακές Υπηρεσίες, β) τη διασφάλιση των υπαρχόντων οργανικών και λοιπών θέσεων (μονίμων – ΙΔΑΧ), γ) την κάλυψη όλων των κενών θέσεων με προσλήψεις διοικητικών υπαλλήλων, δ) την χωροταξική αναδιάρθρωση, ε) πρόβλεψη υπηρεσίας/ιών για τον έλεγχο και την επίβλεψη ζητημάτων του Υπουργείου όπως υπεύθυνος ασφαλείας, κυλικεία, ιατρείο, κατασκηνώσεις κλπ. και στ) την κάλυψη των θέσεων των Γενικών Διευθυντών από στελέχη του Υπουργείου μας και όχι από άλλα Υπουργεία.

2.Κρίσεις. Συνέχιση της διαδικασίας μέσω των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

3.Γενικοί Δ/ντές, Υπηρεσιακός Γραμματέας. Κάλυψη των θέσεων μόνο από Στελέχη του Υπουργείου μας με αλλαγή του θεσμικού πλαισίου και επαναφορά της προηγούμενης επιλογής στελεχών διοίκησης. Δεν μπορεί να κρίνονται άξιοι οι συνάδελφοί για άλλα Υπουργεία και όχι για τις θέσεις του Υπουργείου που υπηρετούν τόσα χρόνια! Επίσης, ζητάμε να ενημερωθούμε σχετικά με τη μη κάλυψη του Υπηρεσιακού Γραμματέα από τη στιγμή που έχουν ολοκληρωθεί εδώ και καιρό οι διαδικασίες.

4.Συντήρηση κτιρίου.Επανασχεδιασμός του χωροταξικού της Κεντρικής Υπηρεσίας με σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας. Συντήρηση του κτιρίου και αποκατάσταση του περιβάλλοντα χώρου (απομάκρυνση άχρηστων υλικών εσωτερικά και εξωτερικά του κτιρίου) κλπ. καθώς και τον ορισμό Υπεύθυνου ασφαλείας – συντηρητή. Προγραμματισμός και χρονοδιάγραμμα ενεργειών για την αποκατάσταση του φωτισμού, των τουαλετών και διαρροών της στέγης κλπ.

5.Κυλικεία.Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται το φαινόμενο του μονοπωλίου των κυλικείων. Θέση του Συλλόγου είναι να υπάρξουν καλύτερες τιμές για τους συναδέλφους και να δοθούν απαντήσεις στο εάν ο ιδιοκτήτης καταβάλλει μισθώματα και πληρώνει τους λογαριασμούς ΔΕΚΟ.

6.Ενημέρωση για θέματα που αφορούν την πανδημία όπως αριθμός κρουσμάτων και εάν τηρείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ.

Το ΔΣ του Συλλόγου με αίσθημα ευθύνης, εμμένει και διεκδικεί την βελτίωση των συνθηκών εργασίας και δίνει προτεραιότητα σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια, την υγιεινή και προστασία των συναδέλφων. Στο πλαίσιο αυτό, σας αναφέρουμε ενδεικτικά ορισμένες από τις βελτιώσεις που επήλθαν μετά από επίπονες και επίμονες ενέργειες του:

1. Ιατρείο.Το ιατρείο στελεχώνεται πλέον με έναν Ιατρό πλήρους ωραρίου. Διεκδικούμε επιπλέον νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό και άμεση προμήθεια των απαραίτητων υλικών και αναλωσίμων. Συνεχίζουμε να διεκδικούμε την πρόσληψη 2 μόνιμων Ιατρών μέσω ΑΣΕΠ.

2. Καθαριότητα.Μετά την παράταση έως 31-12-2021 των συμβάσεων ορισμένου χρόνου των καθαριστριών και της έλευσης περισσότερων ατόμων στο συνεργείο καθαρισμού, το οποίο πλέον δουλεύει από το πρωί και όχι μόνο το απόγευμα, ομαλοποιείται η καθαριότητα στους χώρους του κτιρίου μας. Επιπλέον, ενημερωθήκαμε ότι γίνεται καταγραφή των προβλημάτων των τουαλετών για την άμεση αποκατάσταση και επισκευή τους.

3. Επίσης, όσον αφορά τα προβλήματα των φωτοτυπικών και τις προμήθειας αναλωσίμων, αν και επισκευάστηκε το ένα από αυτά, οι ανάγκες παραμένουν μεγάλες και ζητήσαμε να γίνει άμεσα η προμήθεια και άλλων φωτοτυπικών καθώς και να επιταχυνθεί η προμήθεια των αναλωσίμων.

Συνάδελφοι

Το ΔΣ του Συλλόγου παρακολουθεί από κοντά τα ανωτέρω θέματα και διαβεβαιώνει τα μέλη του ότι σε καμία περίπτωση δεν θα κάνει εκπτώσεις στις ενέργειες που πρέπει να γίνουν και θα τα θέσει επιτακτικά στη συνάντηση που θα έχει με την Υπουργό. Μετά τη συνάντηση θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.

Για την Ανακοίνωση Πατήστε Εδώ.

images/minedu_articles.jpg

Συνάδελφοι,

Τις τελευταίες ημέρες παρουσιάστηκαν βλάβες στη θέρμανση με αποτέλεσμα να τοποθετηθούν κάδοι για τη συλλογή νερών λόγω διαρροής από τις σωληνώσεις της οροφής στο ισόγειο και σε άλλους χώρους, πράγμα απαράδεκτο για ένα σύγχρονο κτίριο. Σε επικοινωνία που είχαμε με την αρμόδια υπηρεσία (Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών) για το γεγονός αυτό, ενημερωθήκαμε ότι γίνονται ενέργειες για την άμεση προμήθεια υλικών για την επισκευή τους. Θεωρούμε ότι θα είναι άμεση η αποκατάσταση της βλάβης για να βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να μείνουμε χωρίς θέρμανση μέσα στο χειμώνα! Επίσης, όπως σας είχαμε ενημερώσει τις προηγούμενες ημέρες για την επισκευή των τουαλετών, δεν υπάρχει καμία εξέλιξη!

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι έχουμε ζητήσει άμεση συνάντηση με τον κ. Κόπτση, Γενικό Γραμματέα ΠΕ, ΔΕ και ΕΑ ΥΠΑΙΘ, που έχει οριστεί υπεύθυνος σε θέματα COVID-19, γιατί παρατηρείται όλο το προηγούμενο διάστημα να υπάρχουν κρούσματα COVID-19 και να μην υπάρχει η σχετική ενημέρωσή αν τηρείται το πρωτόκολλο, προκειμένου να αποφευχθεί ο πανικός και η αβεβαιότητα λόγω διασποράς ψευδών ειδήσεων.

Απαιτούμε εδώ και τώρα την διενέργεια εβδομαδιαίων τεστ από κλιμάκιο του ΕΟΔΥ και απολυμάνσεων λόγω του μεγάλου αριθμού των εργαζομένων και της επιδείνωσης της πανδημίας.

Συνάδελφοι,

Θα σας ενημερώνουμε υπεύθυνα και αξιόπιστα για τις εξελίξεις στα ανωτέρω θέματα.

Για την Ανακοίνωση Πατήστε ΕΔΩ.

Συνάδελφοι

Σας ενημερώνουμε ότι το ΔΣ του Συλλόγου μας στις 12-10-2021 πραγματοποίησε συνάντηση με τον Γεν. Δ/ντή Στρατηγ. Σχεδ. Προγραμ. και Ηλεκ. Διακυβέρνησης κ. Δασκαλογιάννη, τον Δ/ντή Ανθρώπινου Δυναμικού Γ.Γ. Υπουργείου κ. Μάλλιο και την Αν. Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ της Δ/νση Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού κα Σιαφλιάκη, προκειμένου να συζητήσει σημαντικά θέματα που μας απασχολούν ως εργαζόμενους και ειδικότερα την ασφάλεια, την υγιεινή, τη συντήρηση του κτιρίου και τα κυλικεία.

Μετά από εποικοδομητικό διάλογο διαπιστώθηκαν τα ακόλουθα:

  1. Οι καθαρίστριες που έχουν σύμβαση ορισμένου χρόνου πήραν παράταση έως 31-12-2021. Για το συνεργείο καθαρισμού που λειτουργούσε τις απογευματινές ώρες μας διαβεβαίωσαν ότι μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα προστεθούν περισσότερα άτομα έτσι ώστε να καλύπτονται οι ημερήσιες ανάγκες καθαριότητας του κτιρίου.
  2. Για τη συντήρηση και επισκευή των τουαλετών μας ανέφεραν πως έχει γίνει προ 4μήνου καταγραφή των προβλημάτων και αναμένεται άμεσα επικαιροποίησή της, προκειμένου να προχωρήσει η προμήθεια υλικών και η επισκευή τους.
  3. Για τον ελλιπή φωτισμό του κτιρίου προγραμματίζεται η προμήθεια λαμπτήρων με απ’ ευθείας ανάθεση μέχρι του επιτρεπόμενου ποσού, προκειμένου να καλυφθούν οι πιο σοβαρές ελλείψεις.
  4. Μετά από αλλεπάλληλες οχλήσεις πολλών συναδέλφων για μονοπωλιακό καθεστώς των κυλικείων και χωρίς να υπάρχει ανταποδοτικό όφελος (καλύτερη τιμή και ποιότητα), θέσαμε το εν λόγω και οι παρευρισκόμενοι μας ανέφεραν ότι δεν είναι στην αρμοδιότητά τους και δεν προβλέπεται από τον Οργανισμό του ΥΠΑΙΘ. Ο Σύλλογος προτίθεται να το θέσει άμεσα στην Υπουργό.

Συνάδελφοι

Το ΔΣ του Συλλόγου θα παρακολουθεί από κοντά τα ανωτέρω θέματα και διαβεβαιώνουμε τα μέλη μας ότι σε καμία περίπτωση δεν θα κάνουμε εκπτώσεις στις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για τη συντήρηση, την ασφάλεια και την υγιεινή των εργαζομένων καθώς και για τη λειτουργία των κυλικείων.

Για την Ανακοίνωση Πατήστε ΕΔΩ.